+ TraveLEAD CRM

לכניסה למערכת לחץ כאן

TRAVELEAD

CRM לסוכני נסיעות ומארגני תיירות

היום, עסק העובד מול לקוחות באופן שוטף, נאלץ להתמודד עם כמות גדולה של מידע אודות כל לקוח. התחרות גדולה כמעט בכל תחום – וגם בתחום סוכני נסיעות בתיירות היוצאת  ומארגני התיירות עבור התיירות הנכנסת – ויש להשקיע מאמצים ומשאבים בתחום שימור הלקוחות. אחת הדרכים הקלות והיעילות לעשות זאת היא שימוש בתכנת TRAVELEAD CRM החדשנית, המשפרת באופן ניכר את איכות הקשר בין העסק לבין הלקוחות.

מה זה CRM?

CRM היא מערכת ענן חדשה למעקב וניטור קשרי הלקוחות של העסק. זוהי תכנת גג, המכילה תחת מטרייתה את כלל כלי הניהול הממוחשבים, באופן קל ונוח לשימוש. התכנה מתמקדת באיסוף כל המידע הקיים לגבי כל לקוח בנפרד, והצגתו כמקשה אחת. כלומר, מדובר באיסוף ידע מצטבר המאפשר להתייחס לכל לקוח באופן מותאם אישית.

במקרה של תיירות נכנסת או תיירות יוצאת, יש לכך חשיבות רבה. ברוב המקרים, לקוחות מרוצים יחזרו אל אותה סוכנות נסיעות שוב ושוב. על פי רוב, 80% מהכנסות העסק יהיו מ-20% הלקוחות הקבועים שלה. ככל שמגדילים את אחוז הלקוחות החוזרים, כך ניתן להגדיל את היקף ההכנסות.

במה TRAVELEAD CRM עוזרת לסוכן הנסיעות או למפעיל מארגן התיירות?

התכנה היא בראש ובראשונה מערכת לתחזוקת קשרי לקוחות. זוהי בעצם מערכת קשרים מצטברת עם הלקוחות, כשכל לקוח מקבל התייחסות אישית. בקליק אחד, ניתן לראות את כל הפרטים הרלוונטיים אודות כל לקוח: הכל מפרטיו האישיים (שכדאי מאוד לא לאבד), ממשיך בכל פניותיו וקשריו עם החברה, וכלה במידת שביעות הרצון שלו מההתקשרויות הללו.

למשל, בעזרת התכונה ניתן לבדוק במהירות: כמה פעמים הלקוח התלונן והביע חוסר שביעות רצון? איזה פיצוי הוא קיבל על כך? כמה פעמים באמת הובטח לו דבר מה שלא התממש? מאיזה שירותים הוא היה מרוצה, ועד כמה?

בעזרת התוכנה מנהל הסוכנות יכול להיות בשליטה מלאה על כל ההזדמנויות הנכנסות לעסק וניהולן. איכות ביצוע של העובדים לרבות ניהול יעדים ותמריצים וכמו כן שילוב הכלים לגידול וצמיחת העסק מכל הפלטפורמות המכירה כמו: רשתות חברתיות, אתרי האינטרנט, דפי הנחיתה, דוא"ל. בתקופה שבה סוכני נסיעות או מפעילים עוברים בין משרדים, בעל סוכנות הנסיעות נשאר בשליטה הכולל את כל המידע של הלקוחות שלו.

שימור לקוחות והגברת מכירות

לכל השאלות הללו יש שתי משמעויות חשובות. ראשית, בדיוק ככה עובד שימור לקוחות. אם נציג החברה מדבר באופן חסר סבלנות ללקוח שגם ככה הביע חוסר שביעות רצון מתמשכת, עולה הסיכוי כי הלקוח ייבחר לנטוש את החברה. מנגד, אם הנציג מוכיח ללקוח כי הוא מכיר את עברו עם החברה, מצר על מקרים לא נעימים אם היו ויודע להקפיד על האלמנטים החשובים אישית ללקוח – מערכת היחסים בין הלקוח לבין בית העסק מתחזקת. הלקוח מפתח נאמנות כלפי העסק, וסביר יותר שיחזור אליו.

מעבר לכך, בעזרת המערכת ניתן לאסוף מידע וללמוד על הלקוחות השונים. כך, אפשר להציע בקלות את המוצרים המתאימים לכל לקוח בנפרד, שעשויים לעניין אותו ולמשוך אותו. ההתאמה האישית הזאת מסייעת בהגברת המכירות, והגברת ההיענות של הלקוחות לפניותיה של החברה.

פתרון פשוט וקל

מערכת ה- TRAVELEAD CRM יכולה לשפר את תפוקת סוכנות הנסיעות או חברות מארגני התיירות בישראל ובעולם, ולסייע רבות בתחום שימור הלקוחות. בעזרת איסוף מידע פשוט והצגתו באופן נוח וקריא, התכנה יכולה לסייע לכל נציג ולכל בעל עסק לשפר את איכות קשריו עם לקוחותיו. בעולם כה תחרותי, מדובר בשירות משמעותי מאין כמוהו.

בין יתרונות מערכת TRAVELEAD:

  • ניהול לידים

➢ קבלת לידים ממקורות שונים – התעניינות במוצרים באתר החברה – ציון מוצרים באתר ובמבצע

➢ הפניית לידים לסוכנים בהתאם לקריטריונים

➢ הגדרת ציון ליד

התפלגות לידים – לפי הציון שלהם, מהיכן התקבלו מכל המקורות, הצלחת הלידים

ריכוז של כל הלידים מכל המקומות (רשתות, פרסום, אתר, טלפוניה, מסרונים, קשרים)

תהליכים וחוקים אוטומטים לניהול התהליכים של הלידים המגיעים והטיפול בהם, מי יטפל, מתי יטפל, איך יטפל

פלואפ על הלידים המגיעים – מהלכים אוטומטים

מעקב ותזכורות על הלידים, פלואפים, מהלכים אוטומטים

שליטה מלאה על הלידים, הפניות לסוכנים ולעסק

 

  • קשרי לקוחות

➢ פרטי הלקוחות

➢ תכתובות ותיעוד התהליכים מול כל לקוח

➢ היסטורית פעילויות של לקוחות, סוגי מוצרים ושירותים שרכשו

➢ הגדרת איכות לקוח

➢ שיתוף מידע ותיעוד השיחות ברמת תיק לקוח

תהליכי מכירה

➢ ניהול הזדמנויות מכירה

➢ הפקה ומעקב של הצעות מחיר – הזמנת עבודה, פלואפ, תשלום, ח"ן, גיול, התראות – ניהול מידע

מדדים לשיפור – יעד אל מול ביצוע פלואפים, הצעות

דחיפת מוצרים ומבצעים למוצרים נלווים (לקוח הזמין טיסה – המערכת תשאל את הסוכן הצעת מלון? רכב? אטרקציה? ובלה בלה בלה

ממשק לאובליגו לקוח, ציון לקוח מבחינת תשלומים יכולת אשראי,

ממשק מסוף אשראי למשלמים באשראי

מדדים לשיפור – אוטומטי

ניהול מכירה –  שמירה וגיבוי – ווטסאפ, מסרונים, מייל בזמנים שהוגדרו מראש

ניהול סוכנים

➢ הגדרת סוגי סוכנים שונים

➢ קבלת הזמנות מסוכנים

ציון סוכנים לפי מענה, לפי סגירה, לפי תוצאות עסקיות – אורך שיחות, התנהגות לקוח התנהגות סוכן

הנעה לפעולה – מכירת מוצרים משלימים ומבצעים, תשלומים

שמירת המידע ואיסופו מהסוכנים

התראות אוטומטיות: פלאופ, חיובים, גיול, נוכחות, מדדי זמן עבודה על המערכת

 

  • משימות ותזכורות

➢ תיאום וניהול הפעילויות מול הלקוח

➢ תזכורות והתראות – משלוחי תזכורות אוטמטים

➢ תקשורת פנים ארגונית

 

  • דוחות ניהוליים ולוחות מחוונים – מסלולרי, טאבלט, מחשב – דשבורד גרפי, תובנות, מדדים לשיפור אל מול יעדים שנקבעו מראש – יעדים מתעדכנים

 

  • ממשקים חיצוניים

➢ ממשק לאתר החברה

➢ ממשק לאאוטלוק / Gmail( מיילים ויומנים(סנכרון ניהול יומן ומיילים – שמירת מיילים, אישורים במיילים והזמנות)

➢ ממשק לרשתות חברתיות )לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם( יכולת ידיעה על שיתופי לקוחות)

➢ ממשק למרכזיה טלפונית וירטואלית

➢ ממשק סמס + ווטסאפ

הנהלת חשבונות – חובות תשלומים מחזורי לקוח, מחזורי סוכן

API לתוכנות הנהח"ש קיימות – רב הסוכנים במדינה עובדים חשבשבת

יבוא ויצוא אנשי קשר למערכת ממקורות חיצוניים

תהליכים אוטומטים בכל המישורים תוך קביעת מדדים ומהלכים מראש (מבצעים ומוצרים קשורים

+ המלצות

מומלץ על ידי יותר מ-1000 אנשי עסקים

"אלופים!…"
סוכניות רכב
"נותנים מענה 24/7 … פשוט מקצועיים!….."
מפעלים
"צוות מדהים, מכירים את כל מערכות התיירות גלבוע, סייבר, אמדאוס וטרוול פורט.. סוף סוף משהו יודע מה זה pnr ל docket
ממליצה בחום!…."
סוכני נסיעות
"תודה רבה לכל צוות לקלאוד פלוס על העברה למשרדנו החדש… האיפיון המקדים לתשתית והביצוע המקצועי! שאפו! המשיכו כך…."
סוכני ביטוח
"שירות מדהים… תודה רבה לאבי על מקצועיות חסרת תקדים… שיחקת אותה"
תחנות דלק
"לכל צוות קלאוד פלוס.. עשיתם עבודה נהדרת.. אנחנו רואים בכם שותפים לעסקים שלנו.. תודה מיוחדת לשלום.."
היי טק
"אין מילים… אתם הנכס הכי חשוב לנו! תודה מיוחדת לניר הסופר מקצועי שנותן פתרון לכל תקלה.."
בתי תוכנה
"… לכל צוות קלאוד.. אתם מקצוענים!.."
תעשייה
"תודה רבה לאבי ולצוות קלאוד פלוס על שירות ללא פשרות ובכל שעה.."
רפואה
".. נהדר שיש עם מי לדבר.. מכירת עודכנית, פדאור, תקדין ואת כל יתר מערכות העו"ד דואגים תמיד לקישוריות ושהכל ינגן…"
משרדי עורכי דין
"טיפול שוטף ומקצועי בכל מערכות המחשוב שלנו… ידע בכל הקישוריות לתוכנות היעודיות שלנו… חיסולית, אשפית, תיעודית, עצמאית, החזרית… נהדר לעבוד אתכם.."
משרדי רואי חשבון
פתרונות מחשוב מקצה לקצה
וירטואליזציה שרתים וירטואליים בענן
מייל בענן
פתרון סינון דוא"ל בענן
פתרונות מיקרוסופט 365 בענן
פתרונות התאוששות מאסון בענן
פקס בענן
גיבוי בענן
מרכזיית IP בענן
שירותי אירוח אתרים ושרתים
פתרונות דיוור דוא"ל ומסרונים בענן
שירותי תוכנה בענן