בעל עסק בינוני או קטן? כיום, כל בית עסק ללא תלות בגודלו או באופיו, זקוק לשירותי מחשוב לעסקים. אנשי הצוות המקצועי מבית חברת Cloudplus מציינים שהדבר נכון ורלוונטי עבור חברות וארגונים, משרדים ועצמאיים, ובפרט כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, שעל פי רוב אינם מחזיקים באנשי מקצוע למתן שירותי מחשוב מקצועיים וביצוע עבודות תחזוקה שוטפים.

בנסיבות הללו, אחת האפשרויות האופטימליות היא השכרת שירותיה של חברה חיצונית על בסיס חודשי, שתהיה אמונה על מתן שירותי מחשוב קבועים ורציפים, מה שיבטיח יכולת ניטור, ניהול רציף של מערך המחשוב ומניעת תקלות. במקרים של עסקים בינוניים וקטנים, שאינם מעוניינים ו\או אינם זקוקים לתמיכה שוטפת, להם שמורה האופציה להשכרת שירותי מחשוב במתכונת של בנק שעות.

מה כולל הסכם השירות החודשי?

חברת Cloudplus בבעלותו של יובל טל מציעה מעטפת רחבה של שירותי מחשוב לעסקים, הכוללת את כל השירותים ופתרונות הענן הנדרשים למערכות המחשוב של בית העסק. אחת מהאופציות העומדת בפני לקוחות החברה היא הסכם שירות חודשי על פי תשלום קבוע וידוע מראש.

השירות כולל תמיכה, תחזוקה, גיבוי וטיפול בתקלות בכל מערכות המחשוב, לרבות מחשבים, תחנות עבודה, שרתים פיזיים, שרתים וירטואליים, שירותים בענן (ובכלל זה אופיס 365), כמו גם ניטור מרחוק על בסיס יומיומי של כלל המערכות, אם לתמיכה טכנית ואם לצורך איתור תקלות.

לחברת Cloudplus ישנו מוקד לתמיכה מקוונת (Help desk) המאויש לאורך כול שעות הפעילות ומעניק מענה מידי ראשוני עבור כל תקלה המתרחשת בזמן אמת, זאת על ידי התחברות מרחוק.

שירות תמיכה על פי קריאה במתכונת של בנק שעות

שירותי מחשוב לעסקים
מרכז התמיכה המקוון שמפעילה חברת Cloudplus מאויש על ידי צוות טכני מקצועי, המטפל בכל תקלה באמצעות תמיכה מקוונת, מאפשר קבלת גיבוי זמין, ובמקרי הצורך מגיע גם באופן פיזי לבית העסק של הלקוח.

שירותי מחשוב לעסקים כוללים, בין היתר, מעקב יומיומי אחר פעילותם ותקינותם של המחשבים, הגיבויים ותוכנות אנטי וירוס, ניטור, טיפול מונע וטיפול בתקלות בשרתים ובתחנות העבודה (חומרה, סיסטם ומערכות הפעלה), ניהול הרשאות דינמי למשתמשי הרשת ושירותי אחזקה תקופתיים.

הסכמי שירות חודשיים מעניקים ללקוחות שקט נפשי ומאפשרים להם להתמקד בניהול בית העסק בזמן שהמומחים נוטלים אחריות כוללת למערכות המחשוב. עם זאת, לעסקים המעוניינים בשירות תמיכה על פי קריאה, מוצעת, כאמור, האופציה של בנק השעות המאפשרת ללקוח לעשות בה שימוש בהתאמה לצרכיו והעדפותיו.