בעידן הטכנולוגי והמודרני של ימנו, אנו עדים למגמה בשנים האחרונות שבה מרבית העסקים והארגונים השונים מבצעים מעבר לשירותי ענן. השירותים הללו הכרחיים בכדי לייצר תפוקה איכותית ויעילה יותר בכל חברה עקב הזמינות של כל המידע, הנגישות של כל עובד וכמובן אבטחת המידע בצורה אבסולוטית.
אצלנו בחרת Cloudplus תוכלו למצוא שירותי ענן מומלצים בהתאמה אישית לכל עסק באשר הוא. אנו מבינים את הצורך של החברות השונות במגוון השירותים ובאמצעות ייעוץ והכוונה נכונה אנו נדאג להתאים לכם את התוכנות המתקדמות ביותר והטכנולוגיה שתגרום לכם לתפוקה גבוהה יותר ותתבטא בצורה של רווחים גדולים יותר.

שירותי ענן מומלצים | cloudplus

אז מה כלול בשירותי ענן מתקדמים?

תחילה, כל המידע והחומר מגובה בצורה הבטוחה והמתקדמת ביותר היום. המידע מאוחסן בחוות שרתים בינלאומיות של החברות הגדולות בעולם, כדוגמת מיקרוסופט, כך שנוכל להיות בטוחים שהחומר שלנו בידיים טובות. חוות שרתים אלה נותנות מענה למגוון רחב של צרכים ומגזרים, כמו מפתחי אפליקציות, מפעילי אתרי אינטרנט, מנהלי מערכות מחשוב ארגוניות ועד המשתמש הפשוט.
היבט נוסף הוא שאין יותר צורך במכשירים ישנים שהשתמשנו בהם בעבר לגיבויים, כמו למשל דיסקים חיצוניים שחשופים לבעיות בדיוק כמו המחשב שלך. הדיסקים החיצוניים נמצאים פיזית במשרד, ככה שאם משהו קורה במשרד (גניבה, שריפה), כל החומרים הולכים לאיבוד ביחד עם המחשב. מה גם שמדובר בעלויות מינימליות וללא צורך במחשב נוסף או בציוד ותוכנות תשתית.

מי זקוק לשירותי ענן מסוג זה?

ובכן, כל גוף עסקי אשר מעוניין ליעל את תהליך העבודה ולהנגיש את כל המידע עבור העובדים (מלבד מידע רגיש) שיהיה זמין בכל מקום ובכל עת קוק לשירותי ענן. בנוסף, חשוב לציין שמעבר למכשור הטכנולוגי ולהתייעלות הארגון, מדובר גם על חיסכון שנתי משמעותי מפני שאין צורך לספק אחזקה לכל החומרה שבעבר יינו זקוקים לה. כיום כל המידע מועבר דרך השרתים הווירטואליים באופן רציף ובטוח.
שירותי ענן מומלצים לכל ארגון עסקי באשר הוא. אנו בחברת Cloudplus של יובל טל מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר האינטרנט שלנו ולקבל ייעוץ והכוונה מהטובים ביותר במשק הישראלי.