מחשוב ענן לעסקיםהטכנולוגיה בימנו דורשת ומאפשרת לעסקים וארגונים רבים לבצע שינוי, ולהתקדם אל עבר העתיד המודרני שכולל אבטחת נתונים בענן, אפשרות גישה למידע מכל מכשיר טכנולוגי בעל יכולת להתחבר לאינטרנט וכמובן הוזלת העלויות באופן משמעותי.

מחשוב ענן לעסקים מייצר המון סדר בארגונים, וכתוצאה מכך גור לעובדי החברה להשתפר ולהתייעל, דבר שמשפיע ישירות על רווחי החברה. מלבד חסכון בעלויות,שירותי ענן תורמים לשמירה על איכות הסביבה. אין צורך בהקמת תשתיות חדשות, הכל מתנהל בצורה מקוונת ובכך חוסך בשימוש בחומרה פיזית ובאנרגיה.

כל עסק, החל מחברות גדולות וכלה באנשי עסקים עצמאיים זקוק לשירותי מחשוב ברמה כלשהי. ככל שהיקף הפעילות של העסק גדול יותר, כך כמובן הצרכים שלו הם מגוונים יותר ולכן אינה חבילת ענן אחת אשר מתאימה לכלל העסקים באופן שווה אלא היכולת הגמישה של מענה טכנולוגי ניתנת להתאמה פר לקוח.

אז מה זה בעצם מחשוב ענן לעסקים ומה היתרונות המרכזיים?

ובכן, ישנם המון יתרונות למעבר לענן. בכל הקשור לשירותי ענן לעסקים, הם מאפשרים את שמירתו ושיתופו של מידע חשוב בצורה מאובטחת על גבי הענן, בין אם מדובר בעסקים בודדים, רשתות עסקיות גדולות או אנשי עסקים פרטיים. בנוסף ניתן להקים מרכזיה לעסק שתפעל על גבי הענן ותסתפק שירותי מרכזייה מלאים המבוססים על תשתית אחודה.

ההשפעה המרכזית היא באופן התחזוקה הזול של מוצרים שאינם פיזיים ודורשים אך ורק תמיכה טכנית על ידי הספק, בנוסף העלויות החודשיות קטנות בצורה משמעותית וכל המידע ללא יוצא מן הכלל מאובטח ונגיש עבור עובדי החברה.

לדוגמא, אדם אשר יצא לחופש ואינו נמצא פיזית במשרד אך זקוק לגישה נקודתית עקב מקרה דחוף בעבודה, יוכל להתחבר לענן דרך המכשיר הסלולרי שלו ולבצע את כל הפעולות הדרושות בהתאם. אין זה משנה באיזה מקום בעולם אותו אדם נמצא מפני שהגישה אפשרית מכל נקודה בה יש גישה לאינטרנט.

אם גם אתם מעוניינים לעבור לשלב הבא ולשפר את תפוקת העסק שלכם, צרו קשר עם חברת cloudplus ואנו נשמח לסייע ולספק לכם את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים ביותר במדינת ישראל