שירותי מחשוב הפכו לחלק בלתי נפרד מכל עסק.הרבה עסקים הבינו את יתרונות שירותי מחשב לעסק אשר חוסכים לא מעט כאבי ראש, זמן וכסף. הודות לחבילת שירותי מחשוב מותאמת לעסק ניתן לאבטח את העסק ולקצר תהליכי עבודה והכי חשוב לעבוד נכון, בטוח ויעיל.

מהי חבילת שירותי מחשוב לעסק?

שירותי מחשוב לעסק כוללים התאמת חבילת שירות לעסק בהתאם לתחום העסק וצרכיו האישיים, גודל העסק ודרישות העסק ל- Sla  וכן לזמינתו. במקרה של תקלה המצריכה פתרון ניתן להיעזר בשירותי התמיכה הטכנית של החברה, אך אם מדובר על תקלה מסובכת יותר שאינה נפתרת דרך התמיכה, נשלח טכנאי למקום לטיפול בתקלה. הודות למוקד המקוון של חברת שירותי ענן וזמינותה ניתן להיות בטוח ומגובה לטווח הארוך.

מה כוללת חבילת שירותי מחשוב לעסק?

חבילת שירותי מחשוב לעסק מותאמת בהתאם לצרכי העסק. חבילה זאת כוללת כמה דברים חשובים שקשורים לפעילות השגרתית של העסק כגון:

שיתוף וגיבוי קבצים- שיתוף וגיבוי קבצים של העסק מפני אובדן או פגיעה בעסק, פגיעה בשם החברה או אמון הלקוחות ובהון החברה. השיתוף והגיבוי מתבצע באמצעות שירותי ענן או שרתים פרטיים אשר מגבים בהם את כל המידע של העסק בצורה הבטוחה והחכה ביותר, כך שרק לבעל העסק ולעובדים הקרובים לו תהיה גישה לגשת לחומר בקלות ולהזין מידע בצורה מאובטחת ביותר.

אבטחה והגנת מידע – אבטחת המידע והגנה בצורה הגבוהה והבטוחה על המידע של העסק חשובה עד מאוד, מאחר שמדובר על פעולה שמתבצעת לאורך שנים רבות. באמצעות חומת אש ואנטי וירוס מגנים על המידע הרגיש שנמצא במחשבי החברה. חומת האש מנטרלת את האיומים השונים מפני חדירות אנשים בלתי מורשים אל המחשב. זה יכול להיות דרך הרשת, או דרך תוכנה זדונית או מייל.

שימוש במערכת CRM– באמצעות שימוש במערכת CRM, ניתן לייעל את העבודה וליצור לוחות זמנים מסודרים שהעובדים נדרשים לעמוד בהם. מערכת CRM, היא מערכת חכמה ויעילה לביצוע העבודה. היא חוסכת כאבי ראש מיותרים, מונעת ויכוחים בין העובדים ומבטיחה עבודה חכמה ויעילה. כמו כן, היא טובה לפעולות שיווק ומכירה בעסק, ומאפשרת התאמת המוצר או השירות אל העסק וכן יצירת תכנים והפצתם בזמנים קבועים מראש דרך המערכת.

למי מתאימה חבילת שירותי מחשוב לעסק?

שירותי מחשוב לעסק מתאימים לכל סוגי העסקים החל מעסקים קטנים ועד לעסקים גדולים. הודות לחבילת שירותי מחשוב לעסק, ניתן לעבוד בצורה חכמה ויעילה ולחסוך בזמן יקר. מעבר לכך, כל החומר הרגיש של העסק יושב לו בענן ונשמר לאורך שנים, כך שרק בעלי גישה יכולים להיכנס אליו. עם שירותי מחשוב לעסק, אין חשש לפריצה וגניבת חומר מאחר שהכל מגובה ומאובטח בענן.