מעברם של נתונים בין גורמים עסקיים וחברות שונות הפך לנושא מהותי ומשמעותי בימנו. בין אם מדובר על מידע פנימי של החברה (מידע "רגיש") או נתונים "יבשים", יש צורך ענן לגיבוי לוודא שהם אכן מגובים אצלכם בכל עת וכמובן מאובטחים ללא שום צל של ספק.

בעבר, שימוש בשרתים פיזיים דרש מאיתנו לרכוש המון חומרה, דבר שהוביל להוצאות גדולות בכל חודש ואופן אחזקה קבוע ומעיק. במדיה ואחד השרתים אינו מתפקד או שנגרם לו אסון פיזי, ללא גיבוי ראוי שנעשה בשרת אחר כל המידע שהיה בו אינו שמיש יותר וזה עלול להוביל להאטת קצב העבודה ובמקרים מסוימים אפילו לקריסה מוחלטת של הארגון.

ענן לגיבוי – איך זה עוזר לנו?

לאחר שהוכיח עצמו באופן יעיל ביותר במקומות כגון ארה"ב או אירופה, גיבוי בענן הגיע בשנים האחרונות גם למדינת ישראל ותפס תאוצה באופן מיידי. טכנולוגיית הענן מאפשרת לנו לגשת אל הקבצים באופן מידי ולבצע פעולות גיבוי, שחזור ואף צפייה באופן מקוון בסרטונים ומצגות המאוחסנים על גבי הענן ובאופן מאובטח.

מחשוב הענן שונה במהותו משרתי האחסון בהם התרגלנו לאחסן את הקבצים והתיקיות בכדי לשמור על המידע במקור אחסון נוסף. כך למשל, שרתי אחסון היו קמים ונופלים ואף קורסים שוב ושוב, דבר אשר היה משפיע על אמינות שרתי האחסון ועשוי אף לגרום לנזק לטווח הקצר והארוך במוניטין של בעלי עסקים, חברות וארגונים אשר היו מבצעים גיבויים לכל הקבצים והמידע במחשבי הארגון.

כאמור, היה נהוג להשתמש בשרתי אחסון ואף בשירותי גיבוי מתקדמים יחסית לאותה התקופה כגון גיבוי באמצעות קלטות גיבוי ובמדיה קשוחה. שיטות אלו כבר אינן מקובלות היום ואף עשויות לסכן את המידע העסקי המצוי במחשבי החברה.

במידה וגם הארגון שלכם עדיין לא ביצע מעבר מוחלט אל עבר ענן לגיבוי העסק שלכם, מומלץ לבצע זאת באופן מידי. אצלנו בחברת cloudplus אנו מספקים מגוון רחב של שירותים מתקדמים ופתרונות מקוונים עבור כל סוגי העסקים. אם אתם גם מעוניינים להתקדם אל עבר העתיד המודרני, צרו עמנו קר באתר האינטרנט שלנו ואנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי.