אחסון אתרים או יישומים כאלה ואחרים בשרתים ווירטואליים הפך לדבר נפוץ בעולם העסקים ובעבור בעלי החברות השונות.  – Virtual Private Server. אחסון VPS למעשה מחקה אחסון בשרת ייעודי, כאשר השרת הווירטואלי הינו אחד מתוך מספר שרתים וירטואליים נוספים על אותו שרת ייעודי – פיזי.

בעצם מדובר על תכניות אחסון שונות אותן ניתן לרכוש מספקי אחסון, כלומר לקוח שוכר שטח על שרת שהוא פיזי, אך בניגוד לאחסון אתרים שיתופי, הלקוח יכול לבחור איזו מערכת הפעלה הוא מעוניין להתקין בשרת, ובנוסף להתקין כל תוכנה ולעשות בשרת הווירטואלי שלו את כל הפעולות שהוא רוצה. בנוסף, שדרוג עסקכם כדי אחסון ווירטואלי מאפשר לכם לבחור באופן גמיש את הדרישות שלכם ולשלם אך ורק על פי הצורך.

האחסון דורש טכנולוגיות מתקדמות (וירטואליזציה) אשר מטרתן לספק את האחסון עצמו ובמקביל להפעיל מערכות וירטואליות שונות על גבי שרת אחד בודד. עבור בעלי אתרים או יישומים אינטרנטיים בעלי נפח תנועה גדול, אחסון זה מהווה כפתרון האידיאלי וזאת עקב יכולות הדרישה הייחודיות מהשרת עצמו.

בזכות ביצועים משופרים באופן משמעותי מתכניות האחסון השיתופי, תוכלו ליהנות מאבטחה איכותית יותר, יישומים מתקדמים וכמובן נגישות וזמינות לשרת עצמו מכל מקום בעולם ועל ידי כל מכשיר סלולרי שמסוגל להתחבר לאינטרנט.

מה הם היתרונות המרכזיים של אחסון בשרת VPS?

ובכן, כאשר בעלי אתרים מאחסנים את המידע שלהם בשרת מסוג זה הם יקבלו חשיפה משמעותית לקהל יעד גדול יותר. הדירוגים של מנוע החיפוש (גוגל) נמנים על ידי מספר גורמים קריטיים ואחד מהם הוא המיקום הגיאוגרפי של השרת.

בנוסף, מהירות האתר תשתפר פלאים וכמו כן תהיה תקשורת איכותית יותר. באופן זה, כאשר משתמש ממדינה אחרת יגיע אל האתר מהירות האתר תהיה אידיאלית ולא ניתן להבדיל בין משתמש ממדינת ישראל או משתמש ממדינה אחרת.

האחסון מאפשר גם תמיכה טכנית בשעות העבודה וכאשר אתם נתקלים בכל בעיה תמיד יהיה לכם מענה.

חברת cloudplus מציגה בפניכם את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים עבור העסק שלכם – צרו עמנו קשר עוד היום.

אחסון VPS