שירותי מחשוב ותמיכה

מציעה

מגוון רחב של פתרונות מחשוב ענן וכלל השירותים הנחוצים למערכות המחשוב בארגונכם
• הסכם שירות חודשי בתשלום קבוע וידוע מראש

מרבית לקוחות +Cloud בוחרים בהסכם שירות חודשי בתשלום קבוע וידוע מראש.
הסכם שירות חודשי למערכות הממוחשבות שלכם מאפשר לכם ליהנות משקט נפשי ולהתרכז בניהול העסק שלכם, אנו ניקח אחריות כוללת למערכות המחשוב שלכם. המומחים שלנו יטפלו בכל תקלה באמצעות מרכז התמיכה המקוון שלנו ובמידת הצורך יגיעו לבית העסק שלכם.
השירות כולל תמיכה בכל מערכות המחשוב – מחשבים, שרתים פיזיים ווירטואליים, שירותים בענן כולל אופיס 365 – תחזוקה וגיבוי, ניטור מרחוק יומיומי של המערכות לצורך איתור תקלות ותמיכה טכנית לכל עובדי העסק.

השירות כולל:

  • טיפול בתקלות בתחנות העבודה ובשרתים – חומרה, מערכות הפעלה וסיסטם.
  • תמיכה מקוונת למשתמשי הארגון.
  • ניטור וטיפול מונע בתחנות העבודה ובשרתים.
  • ניהול הרשאות דינאמי של משתמשי הרשת.
  • מעקב יומי אחר תקינות המחשבים, הגיבויים ופעולת תוכנות אנטי וירוס.
  • שרותי אחזקה תקופתיים, טיפול בשרתים ובדיקת מערכות אל-פסק.
  • ביקורים יזומים באתר הלקוח.
מחשוב ענן

בנק שעות

פתרון בנק שעות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים שאינם זקוקים לתמיכה שוטפת קבועה, אלה לתמיכה לפי קריאה.
בבנק השעות אפשר להשתמש כרצונכם לפתרון תקלות מורכבות, לעבודות יזומות וכן לטיפול שוטף במערך המחשוב שלכם.
בנק שעות נמכר במינימום של 10 שעות, וניתן לנצלו ביחידות של חצי שעה בתמיכה טכנית מקצועית מקוונת או בהגעה לבית העסק על פי הצורך.

חבילות בנק שעות: 10 שעות, 30 שעות, 50 שעות, 100 שעות

שירותי מומחים ומיקור חוץ

+Cloud מציעה אפשרות של הצבת טכנאים אצלכם באופן קבוע או זמני, במשרה מלאה או בחלקי משרה. הטכנאים יטפלו במערך המחשוב שלכם וברשת התקשורת ויגובו מקצועית על ידי צוות מומחי +Cloud.

על פי הצורך תוכלו לבחור בהצבת עובדים בכל רמות ההכשרה החל בטכנאי מחשבים ועד למהנדסים בכירים, מפתחים, מומחי תקשורת וכדומה.